EU Projects

UAB LINOMEDA is implementing following projects:

Project code
Nr. 13.1.1-LVPA-K-860
Project name E.komercijos modelio diegimas UAB “Linomeda
Project status Finished
Project owner company code 170034960
Project owner company name UAB “Linomeda”
Project duaration in months 30 months

UAB „Linomeda”“ įgyvendina ES lėšomis dalinai finansuojamą projektą „E.komercijos modelio diegimas UAB “Linomeda””

UAB “Linomeda” kuria ir gamina lininius gaminius namams – patalynę, virtuvės ir vonios tekstilę, audinius, užuolaidas, drabužius. Visi gaminiai siuvami iš lino puoselėjant ilgametes lietuviškas natūralumo tradicijas. Įmonė nuo 2007 m. naudoja e.komercijos sistemą Drupal Commerce, kurioje visi įmonės procesai yra automatizuoti ir tarpusavyje sinchronizuoti (veikia jungtys su nuotraukomis, pirkėjų savitarnos sistemoje duomenys sujungti su visais moduliais iki pat etikečių spausdinimų, sąskaitų išrašymo ir kt.)
Kadangi šiuo metu įmonės naudojama e.komercijos platforma įmonei augant nebepatenkina poreikių ir pati platforma nustos būti palaikoma, yra poreikis pereiti prie kitos e.komercinės sistemos praplečiant ją naujomis funkcijomis. Naujai diegiama sistema bus naudojama 8 kalbomis, taip pat bus papildyta naujais moduliais, kad tenkintų klientų poreikius: “norų krepšelio” funkcionalumas, prekių filtravimas pagal spalvą, papildomi prekių informacijos laukeliai (care, more info, certificates), video grojimas produkto detalių puslapyje, Blog’o funkcionalumas, dovanų kortelės funkcionalumas (kuponų variacija), omnisend serviso integracija. Be to, įmonė planuoja keitis savo verslo modelį ir pradėti ne tik veikti pagal užsakymą (mate to order), bet ir gaminti prekes, kurios būtų prieinamos pirkėjui tiesiai iš sandėlio, todėl bus diegiami nauji moduliai , leisiantys klientams suteikti galimybę žinoti kokios prekės yra sandėlyje (pagamintos produkcijos likučių tikrinimas Rivile sistemoje); automatinis pagamintos produkcijos bei audinių rezervavimas Rivile sistemoje pateikus užsakymą; rezervuotų gaminių atvaizdavimas gamybinėje formoje.
Nauja e.komercijos platforma turės tokias funkcijas- sandėlio likučių importavimas ir atvaizdavimas, wish list funkcionalumas, prekių filtravimas pagal spalvą,
papildomi prekių informacijos laukeliai (care, more info, certificates), video grojimas produkto detalių puslapyje, blog’o funkcionalumas, gift card funkcionalumas (kuponų variacija), Omnisend serviso integracija (informacija apie pirkėjus, lankytojus ir jų veiksmus svetainėse). Bus atliktas pagrindinių turinio valdymo funkcijų konfiguravimas ir papildomų modulių diegimas: slapukų pranešimas su galimybe atsisakyti, naujienų modulis, naujienlaiškio modulis, SEO konfigūravimas ir sitemap pateikimas paieškos sistemoms, daugiakalbystės palaikymas su skirtingai domenais kiekvienai kalbai. Bus įdiegta produktų modulio bazė (kategorijos, požymiai, išvedimas), produktų variacijų pridėjimo funkcija, paieška tarp produktų, paieška pagal spalvą, akcinių prekių išvedimas tituliniame puslapyje, atsiliepimai apie prekes. Veiks tokie moduliai: prekių užsakymo ir atsiskaitymo už prekes moduliai, pirkimo krepšelio modulis, nuolaidų kuponų modulis krepšelio žingsnyje
grafiko modulis pristatymo laikų pasirinkimui, kai administracinėje dalyje sužymimi galimi pristatymo laikai. Užsakymo pirkėjas pasirenka pristatymo laiką tik iš galimų laikų, prekės pristatymo servisų integracija. Vartotojų modulis leis klientui prisijungti prie savo paskyros, slaptažodžio priminimo funkcija, registruotis, matti užsakymų istoriją paskyroje, naudotis nuolaidų kuponais. Sistemoje veiks daugelio (5) valiutų palaikymas ir skirtingos prekių kainos pagal šalį, bus integruoti pardavimų analizavimo ir rinkodaros moduliai. Įmonei veiks modulis pardavimų analizavimas administracinėje dalyje, leidžiantis atlikti užsakymo istorijos filtravimą pagal laikotarpį, klientą, prekių grupes ir konkrečius produktus, analizuoti vartotojus pagal užsakymus suvestines ir filtravimas (Galimybė filtruoti ir rikiuoti vartojus pagal užsakymus, jų dydį, užsakymus tam tikrų produktų kategorijų ar produktų per tam tikrą laikotarpį). taip pat bus atloiktas duomenų sujungimas su apskaitos / sandėlio programa.

UAB „Linomeda“ įgyvendina iš dalies Europos regioninės plėtros fondo lėšomis finansuojamą projektą: „E.komercijos modelio diegimas UAB “Linomeda”“ pagal 2014–2020 metų Europos sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 13 prioriteto „Veiksmų, skirtų COVID-19 pandemijos sukeltai krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas aplinką tausojančiam, skaitmeniniam ir tvariam ekonomikos atsigavimui“ priemonės Nr. 13.1.1-LVPA-K-860 „E. KOMERCIJOS MODELIS COVID-19“ priemonę, kurios tikslas paskatinti įmones diegti informacines technologijas verslo sandoriams valdyti elektroniniu būdu, siekiant padidinti pajamų augimą.
.

Projekto tikslas – E.komercijos sistemos atnaujinimas

Projektui įgyvendinti iš Europos regioninės plėtros fondo skirta 49 987,50 Eur investicijų.

Projekto įgyvendinimo trukmė 30 mėnesių.

UAB LINOMEDA is implementing following projects:

Project code Nr. 03.2.1-LVPA-K-801-05-0067
Project name UAB „Linomeda” eksporto plėtra ir skatinimas užsienio rinkose
Project status Finished
Project owner company code 170034960
Project owner company name UAB “Linomeda”
Project duaration in months 49 months

UAB „Linomeda”“ įgyvendina ES lėšomis dalinai finansuojamą projektą „UAB „Linomeda” eksporto plėtra ir skatinimas užsienio rinkose””

UAB „Linomeda“ gamina itin aukštos kokybės lino namų tekstilės gaminius. Įmonė turi 20 metų patirtų aptarnaujant pirkėjus Europoje, Šiaurės Amerijose, Japonijoje bei Australijoje. Įmonė naudoja tik itin geros kokybės lino audinius, kurie yra auginami Europoje ir išgaunami gamykloje Lietuvoje. Per paskutiniuosius metus įmonė sėkmingai skverbėsi į tikslines eksporto rinkas, kuriose sėkmingai dirbo su esamais klientais ir taip pat sėkmingaai ieškojo naujų klientų. Įmonė numato įgyvendinti eksporto skatinimo projektą, siekiant išplėsti veiklą esamose rinkose ir sustiprinant konkurencines pozicijas jose. Projektas skirtas įmonės konkurencingumo įvairiose pasaulio rinkose didinimui. Pardavimams skatinti ir realizuoti gamybos potencialą įmonė numato aktyvią eksporto skatinimo politiką: dalyvaujant tarptautinėse parodose, kuriant efektyvias rinkodaros priemones, kurios padėtų išplėsti esamas rinkas ir pritraukti naujus klientus.

Projekto tikslas – Dalyvavimas tarptautinėse parodose

Projektui įgyvendinti iš Europos regioninės plėtros fondo skirta 45 000 Eur investicijų.

Projekto įgyvendinimo trukmė 49 mėnesių.